
From Software به تازگی اعلام کرده است برای عرضه Dark Souls 2 در پلتفرم های نسل بعدی بحث های زیادی در این شرکت صورت گرفته شد ، اما در نهایت این استدیو به این نتیجه رسید که این عنوان با توجه به تقاضاهای بیشتری که از طرف مشتریان دارد فقط برای همین نسل پلتفرم ها عرضه شود. همچنین برای ساخت Dark Souls 2 موتور جدیدی طراحی شده که باعث می شود برخلاف قسمت گذشته دیگر خبری از افت فریم های وحشتناک در بازی نباشد !
Yui Tanimura تهیه کننده ی بازی در مصاحبه ی با سایت CVG اعلام کرده است که اگر این بازی برای نسل بعدی ساخته می شد در نهایت مدت زمان بسیاری طول می کشید که مردم موفق به تجربه ی بازی شوند زیرا کنسول های نسل بعدی به زمان مناسبی برای جا افتادن در بین مردم نیاز دارند.
وی در این مورد اعلام کرده است :
Tanimura همچنین به ای نکته اشاره کرده است که موتور جدیدی برای قسمت دوم این عنوان طراحی شده که مشکلاتی مربوط به نرخ فریم وحشتناک را که در قسمت گذشته وجود داشت و حتی در مواقعی بازی صحنه آهسته می شد را برطرف خواهد کرد و در کل این موتور به طور خاص برای برطرف کردن همین مشکل ساخته شده است.
انتظار می رود که Dark Souls 2 در اواخر ۲۰۱۳ و یا اوایل سال ۲۰۱۴ برای PC, PS3 و Xbox 360 عرضه شود.
۱۲ دقیقه گیم پلی بازی Dark Souls 2 به همراه تریلر تبلیغاتی بازی را نیز می توانید در اینجامشاهده فرمایید.